operation

jag vet att det är normalt, jag vet om att jag kommer gå upp i vikt men ändå är jag en av alla tjejer i dessa forum som har ångest över det pga operationen.

men jag tror att jag är den ända som fattar varför alla är frågande och förstår inte.
bröstförminskning - du får röra dig
bröstförstoring-allt är förbjudet!

Så nu ska vi se:
* jag får göra lättare motion (gå på en lugn promenad) efter först 2 veckor.
* träna får jag göra om 6 veckor.
* jag äter starka värktabletter som gör att jag inte får någon aptit men jag blir väldigt godis sugen.
* magen blir uppblåst pga värktabletterna och blir även förstoppad. no big deal.

jag vet varför jag kommer gå upp i vikt, jag vet att jag kommer göra det allt är ju logiskt. ändå finns ångesten där. ändå så skrattar jag åt folk som är så korkade att dom inte förstår att eftersom man måste ligga/sitta ned 1-3 veckor beroende på operation så går man upp i  vikt. idioter.


Anette
2015-09-14 @ 00:34:11

***Ett STORT GRATTIS på Födelsedagen!!!***
Hoppas verkligen att du får mera ro i kropp o själ efter bröstoperationen.
"Change your thoughts and you change your world".
Om du är godissugen så ät frukt eller gör en smoothie. Både stärkande o gott :)
Var rädd om dig! Du är värdefull!
Kram, kram! :D

Svar: tack så mycket för att du kom ihåg min födelsedag Anette!

jag känner mig redan nöjd och har inte haft ångest under en veckas tid så det är jävligt skönt!
hoppas allt är bra med dig! kraam ❤️
procter.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Procter

En resa igenom livet.

RSS 2.0