I min febriga värld

Jag har inte skrivit på ett tag nu, jag har varit ganska nedstämd och haft feber (idag har jag haft 4 veckor) 

Besökte vårdcentralen i torsdags.
Berättade att brösten känns som sten och febern har varit konstant i 4 veckor.
De roliga? Dom tar blodprov och skriver ut just medicin. 
Dom tog inte tempen, lyssna på lungorna/hjärtat, kände i varken nacke eller bröst eller bad mig att hosta.
Fick ett brev på posten idag om att provsvaren från blodprovet var normala. 

Även om dom är det så är det här inte okej för mig. 
Jag vill veta vad som är för fel, varför har jag två stenar till bröst? Bara för jag har feber? Jobbet påverkas tack vare detta, inte bara det att det är feber och att brösten känns som stenar. Humöret försämras för varje timma som går och idag funderade jag starkt på att käka all medicin jag har i skåpet för att slippa smärtan i huvud och kropp. 
Men det tänker jag inte göra för snart är det jul som jag ska fira med E och hans son :) men ändå..



Anette
2015-12-28 @ 00:40:58

Äntligen ett livstecken på din blogg!
Du ska kontakta kliniken/läkaren som utförde operationen. Kan vara någon slags inflammation du fått.Ge inte upp!
Önskar dig ett riktigt Gott nytt år! Ett år med nya möjligheter!
Vi bor nu i Huskvarna och trivs jättebra! :D
Kraaaam <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Procter

En resa igenom livet.

RSS 2.0