en liten bit av lycka och ångest

Det känns nu som ingen kan trycka ned mig. inte mycket iaf. Mamma har bokat tid till bröstoperationen, den kommer ske 9/9! fett taggad. äntligen ska en del av mina fettklumpar till bröst bort. Dyrt jo absolut men vad ska man göra för att inte bli ett soc-fall som alla har fördomar av när jag är 30 bast och är sjuk pansionär? Ganska fel att jag ska behöva betala operationen för att det ska hända och sen får jag inget bostadsbidrag den vecka jag måste vara hemma för att det räknas som en frivillig operation om jag inte får den betald utav landstinget. Det mina vänner är hat på ren nivå. Mitt andra problem: 67,1 Länge sedan jag skrev den siffran. ska jag gråta eller ska jag bli lycklig? varför har jag gått ned i vikt nu? Stressar jag mindre? andas jag bättre? är det bevisat att jag faktiskt äter mindre trotts allt? nej jag har ingen aning och det är ångestframkallande i sig tyvärr.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Procter

En resa igenom livet.

RSS 2.0