Nu är OP klar


Övre bilder: igår ca 4 timmar efter operation.

Nedre bilder: maj 2013 och augusti 2014.

Nu är operationen över, nu känns mina bröst som dom var september 2013 innan dom började växa som ogräs.
Ont som fan gör det och kommer att göra nu i någon vecka eller två.
Kommer vara sjukskriven i två veckor och det är ångest.
Eftersom det räknas som en frivillig operation (då jag betalat den själv) för att inte bli ett samhälls problem så får jag häller ingen sjuk ersättning från försäkringskassan.

Så - kära vänner som läser detta finns det något jobb som inte innebär stress, tunga lyft att jobba med på helger i slutet av september och okotbermånad?
Eller finns det någon som vill dela på 32 kvadrat med mig i min lilla lägenhet? - en till säng finns plats. 
Släng iväg ett sms eller ett mejl 👍🏻



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Procter

En resa igenom livet.

RSS 2.0